piątek, 8 listopada 2013

Listopadowe słońce i kwitnąca azalia... :)

Kochani, odrywam się na chwilę od świątecznej manufaktury, strzepuję brokat z kolan :) i spieszę pokazać Wam cudne dzisiejsze listopadowe słońce... :)
Podobno zimy ma nie być, co by się zgadzało, bo u mnie właśnie po raz drugi w tym roku zakwitła azalia, która całe lato stała na balkonie... A za oknem prawie 20 stopni ciepła...
Jesień oczywiście rozgościła się na dobre, co widać po ilości koców, pledów i poduszek w okolicach sofy, ale kolory jeszcze w zasadzie letnie, różowość azalii i błękit dodatków.... 

W wystroju i mieszkaniu na razie bez zmian, nie mam po prostu na to czasu, ale obiecuję sobie przed świętami parę drobnych przeróbek, zobaczymy, co z tego wyniknie...:)










 A na koniec i tak pomęczę trochę swoimi wyrobami :)





Pozdrawiam serdecznie i do miłego :)
Ewa

14 komentarzy:

  1. Ewo,"wyroby" świąteczne cudowne,każdy! Pogody zazdroszczę,u mnie od tygodnia notorycznie pada i padać ma przez najbliższy tydzień więc jesień,taka,której nienawidzę na całego :(
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pocieszenie powiem, że dziś u mnie też już tradycyjny listopad, czyli deszcz od rana...:) Pozdrawiam i mimo wszystko życzę miłego weekendu:)

      Usuń
  2. Uwielbiam Twój salon, dopracowany w każdym szczególe, śliczny jest. A stroiki przepiękne!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przewertowałam twoje deccoriowe wpisy - wszystkie. Masz niesamowity talent tworzenia prześlicznych, przytulnych wnętrz za pomocą drobiazgów. Świetnie je dobierasz i zestawiasz. Jestem zauroczona.
    Pozdrawiam
    eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zarumieniłam od tych komplementów... :) Dziękuję ślicznie :) Miło Cię tutaj gościć ....
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Moja azalia też kwitnie,nie tak pięknie jak Twoja,ale kwitnie,też się wystała w ogródku,to teraz nadrabia....;)Pięknie u Ciebie,prace świąteczne też cudne:))
    Mam jeszcze prośbę,jakby nie było dla Ciebie problemu,to wyłącz w ustawieniach weryfikację słowną,strasznie nie lubię tego ustrojstwa,wiem,że masa blogerek też,pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słowną,tylko obrazkową,no to jeszcze raz się z nią zmierzę;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. I ma nadzieję, że ostatni :) Wyłączone :) Dziękuję za uwagę, z bloggerem jeszcze nie zawsze jest mi po drodze, dobrze, że można liczyć na rady bardziej doświadczonych użytkowniczek:)
    Pozdrawiam serdecznie i pięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianek podziwiałam już na fb, jest cudny...fajnie, że znalazłaś czas na fotorelację, bo wiem ile kosztuje pracy przedświąteczny czas...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, oj tak, z czasem ostatnio bardzo krucho, już nie biegnie, ale galopuje... :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Pięknie mieszkasz :) Z pewnością często będę tu zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń