poniedziałek, 3 listopada 2014

Ruszamy pomału ze świąteczną produkcją... :)

Witajcie :)
Październik przeleciał nie wiedzieć kiedy, tyle się działo w tym miesiącu, że zupełnie nie zarejestrowałam jego przemijania.... Ale pomalutku sprawy mają się do przodu, te prywatne, domowe i zawodowe....
Na zdjęcia z nowego lokum co prawda trzeba jeszcze trochę poczekać, na razie mogłabym sfotografować wylewki i tynki, ale to chyba niezbyt ciekawy temat :) .... Za to przekroczyliśmy magiczną datę 2 listopada, co oznacza oczywiście, że zaczynają pojawiać się świąteczne produkty.... I u mnie nie inaczej, popełniłam już kilka dekoracji :)
Chętnych zapraszam oczywiście do sklepu :)












Pozdrawiam serdecznie tych, którzy, mimo tej długiej przerwy, jeszcze tu zaglądają :)

5 komentarzy:

  1. A ja zaglądam z przyjemnością, bardzo lubię Twoje wianki, inne dekoracje również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jakie to wszystko jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze cudeńka:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wszystkie mi się podobają
    Pozdrewiam olka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne dekoracje, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń