wtorek, 3 listopada 2015

Listopadowe migawki

Witajcie, wpadam tylko na chwilę z listopadowymi migawkami :) Czasu mało,  więc tylko szybkie zdjęcia :)
Na początek, to, co tygryski lubią najbardziej w chłodne wieczory, czyli ciepłe, punktowe oświetlenie salonu:)



Pomalutku wprowadzają się do mnie klimaty świąteczne, na razie w postaci gałązek świerka :) W pracowni za to zdecydowanie już świątecznie, wszystko w brokacie, czerwieniach, złocie, srebrze.... Ale nie będę  na razie męczyć Was takimi widokami, wszystko w swoim czasie :)


A tak prezentuje się obecnie mój "ogród", he, he :) Robimy właśnie ogrodzenie (stąd obecność tej przepięknej czerwonej betoniarki :), ziemia czeka na rozplantowanie,  a na wiosnę, mam nadzieję, będę mogła zacząć szaleć z sadzonkami :)
 

 I kilka ciekawszych widoków z okolicy :) Urocze mgliste poranki, cudne muchomory - jedyne grzyby, jakie w tym roku znalazłam :) i moje ukochane brzozy.... a to wszystko parę metrów od domu....





I na koniec widoczek sprzed domu - nasz dochodzący kociak, jak widać całkiem zadomowiony :) Od kilku tygodni odwiedza nas codziennie w porze podwieczorku, głośnym miauczeniem zawiadamiając, że czeka na smaczny kąsek :) Jeśli zbyt długo zwlekam, wskakuje na okno kuchenne lub kuka przez drzwi tarasowe, taki spryciarz :) Tutaj jak widać już wyluzowany po spożytym jedzonku :)


Pozdrawiam Was serdecznie,
Ewa

11 komentarzy:

  1. Jest pięknie, przytulnie i klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie punkciki z oświetleniem to ja lubię, od razu robi się przyjemnie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie różne punkty świetlne, stwarzają niesamowity klimat :) Stwierdzam, że mam zdecydowanie zbyt mało lampek ;)))
    Cudne grzybki, u mnie w tym roku i takich nie było...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kadry jesieni ! A w domu klimat lampek jest niesamowity :)
    U mnie full color, może wpadniesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie wpadnę z przyjemnością :)

      Usuń
  5. Cudowne oświetlenie salony - tak tygryski lubią je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, jak zawsze:) Proszę o więcej w wolnej chwili, choć oczywiście rozumiem, że o takie trudno przed okresem świątecznym:) Pozdrawiam serdecznie:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kadry :) Bardzo przytulnie u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie u Ciebie, zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń