poniedziałek, 20 czerwca 2016

Letnia sypialnia

Witajcie Kochani,

dzisiaj dla odmiany zapraszam Was ponownie do mojej sypialni, tym razem już w letniej odsłonie.
Co prawda, niewiele się w niej zmieniło, ogólnie jestem zadowolona z jej wyglądu, operuję tylko dodatkami, tkaninami, różnymi kurzołapami....:) Zmieniłam zasłony na kraciaste, w zasadzie to była narzuta kupiona na wyprzedaży w ikei, ale wystarczyło uszyć tunel i świetnie teraz służy za zasłonę :) Jest konieczna, aby trochę zatrzymać promienie słoneczne, okno wychodzi na zachód i w upalne popołudnia pokój mocno się nagrzewa...
Aby dodać letniego smaczku, wprowadziłam trochę turkusu i błękitu , połączyłam go z kraciastymi, szarymi poduchami, no i oczywiście nie mogło zabraknąć kolorowych letnich kwiatów z ogródka...

Pojawił się również jeden nowy mebel: skrzynia na poduchy i koce :)
Od jakiegoś czasu marzyła mi się przed łóżkiem i kiedyś podczas zakupów w kastoramie, dostrzegłam taką właśnie w bardzo przyzwoitej cenie :)

Trochę musiała się uprawomocnić, bo były dużo pilniejsze sprawy, nawet na chwilę o niej zapomniałam, ale w końcu udało mi się wygrzebać ją z czeluści garażu, pobejcowałam, pobieliłam odrobinę, polakierowałam, mąż skręcił i tym sposobem służy nam od paru dni:)
 
 
Ten kąt pokazuję już pewno po raz ostatni w takiej odsłonie, za 3 miesiące miejsce komody zajmie łóżeczko dla maluszka... ) A i wystój na ścianie na pewno się zmieni....

 
 
 Myślę jeszcze nad fajną grafiką lub ornamentem na skrzynię, trochę pusta mi się wydaje, co tym sądzicie?



 



Tace, lustro z ornamentem, białe koszyczki i klatka dostępne w moim sklepiku: TUTAJ:


Pozdrawiam wszystkich zaglądających bardzo serdecznie i życzę udanych, beztroskich i słonecznych wakacji: :) 

Ewa

9 komentarzy:

  1. Piękne miejsce wypoczynku. Skrzynia jest cudowna, prosta a jednak taka ozdobna. Ja bym zostawiła w takiej surowości jakiej jest teraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sypialnia, osobiście pomalowałabym skrzynię na biało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, z czasem być może tak właśnie zrobię :)

      Usuń
  3. Urocza sypialnia, czarne dodatki to pewnie ukłon w stronę męża :) Skrzynia super, mi się podoba taka prosta, naturalna :) Ewusiu miło do Was zaglądać, widać harmonię i szczęście :) Pozdrawiam Cię serdecznie, czekam na kolejne posty :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aguś, zawsze miło Cię gościć :) A czarny kolor ja również lubię, w niewielkiej ilości :)Choć przy moich Panach, chyba będę musiała polubić bardziej.... :)Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Cudownie przytulna sypialnia, fajnie dobrane kolorki, a skrzynia z tą swoją surowością świetnie się tam odnajduje:)) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń